Follow us
  >  Pravni stavovi   >  Virtuelne kancelarije- pravna regulativa

Virtuelne kancelarije- pravna regulativa

Virtuelne kancelarije- pravna regulativa

 

Šta je virtuelna kancelarija?

 

Virtuelna kancelarija je poslovni model koji pruža firmama i pojedincima infrastrukturu i usluge bez potrebe za fizičkim prostorom. Ova vrsta kancelarije obično uključuje usluge kao što su virtuelna adresa za poslovanje, usluge telefonske sekretarice, pristup prostorijama za sastanke ili konferencijskim salama, kao i podršku administrativnih i sekretarskih poslova.

Ova vrsta aranžmana omogućava organizacijama da održe profesionalni imidž sa minimalnim troškovima i fleksibilnošću u radu. Virtuelne kancelarije su posebno korisne za preduzeća koja žele prisustvo na određenom tržištu bez stvarne potrebe za iznajmljivanjem i održavanjem fizičkog prostora. Osim toga, ova opcija je popularna među freelancerima, preduzetnicima i radnicima na daljinu, pružajući im resurse i podršku koji su im potrebni bez obaveze vezivanja za određeni geografski položaj.

 

Da li je dopušteno prema propisima Republike Srbije?

 

Domaći propisi ne zabranjuju ovaj vid rada. Ipak treba obratiti pažnju u svakom konkretnom slučaju kako najbolje urediti ovakav oblik poslovanja.

 

Više o atraktivnosti ovog modela poslovanja i pravnoj regulativi možete pročitati u članku „Virtuelne kancelarije – prednosti i mane iznajmljenog sedišta preduzeća“ u intervjuu koji je dala naša kancelarija za poslovni častopis Biznis.rs

 

Ukoliko imate pitanja u vezi sa radom virtuelnih kancelarija možete nas kontaktirati preko naše kontakt forme ili putem e-mail adrese: office@mlaw.rs

Postavite Komentar